Neseniai į orbitą aplink Žemę iškeltas japonų palydovas, kuris kurs ilgiau išliekančias ir spalvingesnes krintančias žvaigždes nei tikros. Jei progai pažymėti jums nepakanka fejerverkų, galite išbandyti naujovę: krintančių žvaigždžių lietų.

Japonų bendrovė „ALE“ iškėlė palydovą, kuris pagal užsakymą pristatys krintančias žvaigždes. Palydovas turi 400 mažų kamuoliukų, kurie bus paleisti link Žemės, kad atmosferoje sudegtų kaip krintančios žvaigždės. Vieną pasirodymą sudaro 20 degančių rutulių. Vadinasi, palydovui užteks amunicijos 20 kartų sukurti meteorų lietų.

Tiksli mažų kamuoliukų sudėtis yra prekybos paslaptis, tačiau „ALE“ tvirtina, kad juos sudaro tokios pačios medžiagos kaip ir mažus meteorus, iš kurių atsiranda tikros krintančios žvaigždės – tokie metalai kaip geležis bei nikelis ir uolienos. Be to, bendrovė garantuoja, kad kamuoliukams esant 1 cm dydžio, nėra jokios rizikos, kad jie pasieks Žemės paviršių.

Pasiekę 80-60 km aukštį, kamuoliukai sudegs atmosferoje. Jie šiek tiek sunkesni už daugumą gamtinių meteorų, todėl juda lėčiau. Vadinasi, dirbtines krintančias žvaigždes galima stebėti 3–10 sekundžių. Tikrosios paprastai regimos mažiau nei sekundę. Gamintojai šiuo metu eksperimentuoja papildydami dirbtinius meteorus medžiagomis, kurios leistų palydovui leisti įvairių spalvų krintančias žvaigždes. Savo gebėjimus palydovas galės įrodyti virš Hirošimos 2020 m.

Parašykite atsiliepimą