Įveikę trijų mėnesių treniruotes ir turėdami storą piniginę, netrukus galėsite paatostogauti ir kosmose. Bendrovė „Orion Span“ pirmuosius svečius „Auroros“ kosminės stoties viešbutyje tikisi pasitikti jau po ketverių metų.

Pagal planą pirmasis kosminio viešbučio modulis bus pakeltas į orbitą 322 km virš Žemės 2021 metais. Tai šiek tiek žemiau nei tarptautinė kosminė stotis, kuri skrieja orbita 408 km virš Žemės.

Bendrovė vis dar neatskleidė paleidimo detalių. Tokios kompanijos, kaip „SpaceX“, „Orbital ATK“ ir „Blue Origin“, nuolat plečia savo privačios veiklos kosmose ribas ir „Orion Span“  tikriausiai teks su viena iš jų bendradarbiauti, norint įgyvendinti savo projektą. Viešbutį planuojama baigti 2022 m. ir jame galės apsigyventi keturi turistai ir du gidai. Svečiai gyvens dviviečiuose kambariuose. Be to, viešbutyje bus svetainė, kur bus galima pajusti nesvarumo būseną ir pasigrožėti vaizdais. „Auroros“ stotis turės daugiau langų nei bet kuris kitas kosmoso modulis, tad bus pakankamai galimybių apžvelgti iš viršaus matomą vaizdą.

Bendrovės „Orion Span“ viešbutis apskries Žemę per 90 minučių, tad svečiai galės stebėti apie 16 saulėtekių per dieną, iš viso 192 per 12 dienų. Vieno bilieto rezervacija kainuoja 80 000 JAV dolerių. Kaina už 12 dienų kosmose siekia 8 mln. eurų, įskaitant kelionę į viešbutį ir atgal.

Parašykite atsiliepimą