Ar tiesa, kad akmenukai ir kiti maži objektai sušlapę pasisuka smailąja puse į viršų? Ar dėl to padidėja tikimybė pradurti dviračio padangas?

Jokiuose moksliniuose tyrimuose nėra duomenų apie tai, kokiomis oro sąlygomis dviratininkai dažniausiai praduria padangas, tačiau daugelis sutinka, kad per lietų tai nutinka dažniau nei sausame kelyje. Jei tai tiesa, yra keli galimi paaiškinimai.

Dviračių padangos dažniausiai praduriamos tada, kai mažas aštrus daiktas, pavyzdžiui: stiklas, vinis, spyglys ar akmuo, padaro skylę padangos apsauginiame sluoksnyje. Tokių objektų kelyje pasitaiko visuomet, tačiau per liūtį ir po jos jų būna daugiau nei įprastai. Lietus ant asfalto nuplauna atskilusias šaligatvio bortelių dalis ir kitas aštrias šiukšles. 

Dėl šlapios kelio dangos maži daiktai ir akmenėliai gali pavirsti aštria puse į viršų ir padaryti didžiausią žalą. Be to, lietaus vanduo veikia kaip lubrikantas, todėl aštrus daiktas lengviau įsiskverbia į padangos gumą.

Laimei, yra keletas dalykų, kuriuos gali padaryti dviratininkai, kad sumažintų riziką. Naujos ir gerai pripūstos padangos padės sumažinti pradūrimo tikimybę. Be to, vertėtų reguliariai tikrinti padangas ir pašalinti įstrigusius akmenukus bei kitus objektus, prasiskverbusius per gumą.

REČIAUSIAI PRAKIŪRA KALNŲ DVIRAČIŲ PADANGOS 

  • Dviratininkai dviračio padangas praduria vidutiniškai kas aštuonis mėnesius.
  • Padangos su kameromis praduriamos dažniau nei padangos be kamerų.
  • Didesnė tikimybė pradurti padangą važiuojant žvyrkeliu nei asfaltuotu keliu.
  • Kalnų dviračių padangos praduriamos rečiau nei kitų tipų dviračių.

Comments are closed.

Pin It